poniedziałek, 12 marca 2018

Tag

Tym razem prezentuję Wam Tag w delikatnych pastelowych kolorach.
Do stworzenia tej pracy, użyłam ścinek papierów z kolekcji "Obietnice" Magicznej kartki, użyłam również koronki, wstążki i sznureczka, a także gotowych elementów do wycięcia. Cała praca powstała bez użycia wykrojników, co wcale nie jest łatwe. bo już się przyzwyczaiłam do korzystania z gotowych listków i serwetek. Baza mojego Taga powstała z kilku skrawków papierów, a dodatkowo ozdobiłam ją pastą strukturalną nałożoną przez maskę.












Prace zgłaszam na wyzwanie:



i





7 komentarzy:

  1. Fajnie dobrałaś kolory i elementy, wygląda to wszystko bardzo ładnie i słodko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło bardzo delikatnie :) to wyzwanie to taki powrót do początków scrapbookingu, gdy maszynka była rzadkością i można było tworzyć piękne prace, co potwierdza ten tag :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zaczynałyśmy od nożyczek i kilku przydasi, był to trochę powrót do przeszłości :) Czasem odnoszę wrażenie, że te wszystkie fajne sprzęty choć są przydatne i ułatwiają pracę, to zaburzają trochę moją kreatywność.

      Usuń
  3. Piękne papiery a na Twoim tagu wyglądają bardzo delikatnie i kobieco. Urocza praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszy mnie fakt, że komuś się podobają moje prace <3

      Usuń
  4. Śliczny..bardzo delikatny, pięknie kolorystycznie.Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uroczy! dziękuję za zabawę z Magiczną Kartką!

    OdpowiedzUsuń