czwartek, 20 czerwca 2013

Hejka jestem  Monika od ponad dwóch lat zajmuję się robieniem, a raczej Dzierganiem ( jak to mawia moja mama ) biżuterii z ślicznych, kolorowych sznureczków sutasz. Moje prace są jeszcze daleko w tyle za dziewczynami, które potrafią zrobić naprawdę śliczne cudeńka, ale mimo to nie poddaję się i staram się choć w małym stopniu im dorównać. 

Moja przygoda z Sutaszem zaczęła się od tego że szukałam sobie zajęcia dla zabicia nudy, początkowo robiłam zwykłą biżuterie ze szklanych i plastikowych koralików, później były to już koraliki Swarovski  i trochę srebra. Pewnego dnia na jakiejś stronie natknęłam się na kolczyki z sutaszu, początkowo nie widziałam w nich nic fascynującego, ale za radą mojej koleżanki postanowiłam spróbować ( a co mi tam pomyślałam ) i wtedy jak już zaczęłam to do dziś przestać dziergać nie mogę :)

a oto kilka z moich prac

śliczne granatowo-niebieskie kolczyki z niebieskim Howlitem


fioletow-granatowe kolczyki z fioletowym Howlitem


przepiękne kwiatowe kolczyki wykonane z koralików szklanych, akrylowych i koralików TOHO

kolczyki w kolorkach niebieskich z niebieskim Howlitem i koralikami TOHO


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz