środa, 14 lutego 2018

Kartka DL

Przyszedł w końcu czas na zrobienie mojej pierwszej kartki DL. Powiem szczerze, że na początku nie wiedziałam jak mam się do niej zabrać. Ciężko mi było rozmieścić elementy na kartce... myślałam, przekładałam w tą i z powrotem, aż w końcu stwierdziłam, trudno kompozycja będzie na środku. Przyzwyczajona jestem do kartek kwadratowych, gdzie rozmieszczenie elementów nie sprawia mi trudności, choć co dzień walczę z moim natręctwem symetryczności.
Początkowo powstała sama kartka, dopiero później dorobiłam do niej pudełko. Myślę, że mimo iż kartka sama w sobie jest dość prosta to efekt końcowy wyszedł bardzo dobry.











Zamierzam zrobić kolejną :)


2 komentarze:

  1. Rób, czekam z niecierpliwością :) pięknie wyszła, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Masz jak w banku, że się coś tego typu pojawi :)

      Usuń