poniedziałek, 29 lipca 2013

Jedeitowa Bransoletka Sutasz



Oto coś bardzo różowego!!!!!!


Różowy sznureczek już od dłuższego czasu zalegał mi w walizce, w której trzymam wszystko to co jest mi niezbędne w sutaszowaniu. Długo nie wiedziałam co mam zrobić z tak jaskrawego koloru.

Postanowiłam więc uzbierać do kupy wszystko to co potrzebne mi do tej bransoletki i zabrać to nad morze. Wiedziałam że jak tylko zacznie mi się nudzić i zatęsknię za kochanymi sznureczkami to zacznę cosik dziergać, a brak wyboru zmusi mnie do wykorzystania różu. A więc Bransoletka powstała w Sopocie i jestem zachwycona efektem końcowym, a tak sie wzbraniałam przed tym jaskrawym paskudztwem.

Bransoletka z Fioletowym Jadeitem i barwionymi marmurkami w kolorze Fuksji.

Bransoletka jest śliczna i od razu przyciąga wzrok. 



długość 18.5 cm + łańcuszek
szerokość 5 cm

Nigdy nie lubiłam robić bransoletek, a teraz wpadłam chyba w jakiś ciąg. Cały czas siedzę i rysuje wzory bransoletek na kolczyki jakoś nie mam ochoty.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz