czwartek, 25 lipca 2013

Urodzinowo

Wróciłam z wakacji 

Zaczynam od pokazania Wam Bransoletki którą zrobiłam dla kuzynki na urodziny, jak widać Bransoletka nie ma jeszcze zapięcia, nie miałam po prostu kiedy wyskoczyć na miasto do sklepu . Do niedzieli będzie gotowa ( musi być!!!1 i tyle ) 

Do wykonania użyłam naturalnego Turkusu, guzików akrylowych, kwiatków, które też są guzikami z najbliższej pasmanterii i koralików TOHO ( bo TOHO musi być i tyle hihi ) 

Wzór jest oryginalny , bo wykonany specjalnie  na ta okazje i myślę że kolorki się kuzynce spodobają. Brakuje mi tylko pomysłu w co ją zapakować, nigdzie nie mogę dostać odpowiedniego pudełka, wszystkie są za wąskie na tą bransoletkę, a chciałabym żeby było  pasujące do jej rozmiaru.

 Planowałam wykonać pudełko sama, ale  nie sądzę żeby w moim wykonaniu jakoś to wyglądało.




Zabrałam się dziś za robienie zdjęć, i mam nerwa, bo mój aparat to jest po prostu jakiś koszmar :(  ale jak na razie nie widzę perspektyw na  cos lepszego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz